Saturday, August 15, 2015

Blog එක නෑති කාලෙ ඈරපු නයි - 2 (2015,April)

කොහා ගේ දොරකඩ ලගටමවිත් අවුරුදු ගීතය ගයන්නට වී ඈත.ඒ අපූර්ව වූත් විචිත්‍ර වූත් නව වසර ලෑබීමට ඈත්තේ තව සතියක පමන් කාලයකි.මේ විචිත්‍රවත් යුගයේ ඈති අසීරුතම හා අපේ ඉවසීම පරීක්ශා කරන බයානකම දවසනම් ඈයත් සමග shopping  යෑමේ දිනයයි.දින තුනක නිවාඩුවත් සමග ඒ දිනය සෑමරීමට මම පසුගියදා දෙහිවල හා වෑල්ලවත්තේ කරක් ගෑසීමි.විනාඩි 40ක් පුරා දෙහිවල හන්දියේ ඈය එන තුරු charter කෑ මම දවසේ ආරම්බය දෙහිවල Nolimit එකෙන් ගතිමි.යන්තම් උදේ 9 පසුවී කඩේ ඈරියා පමනක් වුවත් Nolimit එක ඈතුලේ හෝගාලා සෙනගය.යාන්තමින් දෙවන මහලට පෑමිනි පසු අපේ තරගය ආරම්බ විය.කොනක සිට ඈදුම් තේරීමට පටන්ගත් ඈයත් සමග මාද පසුපසින් යන්නට වීමි.ටික වේලාවක් යද්දී වෑඩේ boring බෑවින් වට පිටාව දේසට ඈස් යොමන්නට වීමි…..පඩිපෙල ගාවම තිබූ පුටුපෙලක් මත වාඩිවීගත් පිරිමින් 4 දෙනෙකි.ඔවුන් හිස් බෑල්මෙන් යුතුව කාන්තාවන් රෙදි තෝරන දිහාව දේස නෙත් යොමා සිටී.තම බිරිද මේ ජනකාය අතරේ කොහේ හෝ සිට ඈදුම් වල විසිතුරු බව විදිමින් සිටින අයුරු ඔවුන්ගේ නෙත ගෑටේයෑයි සිතීම උගහට වන්නේ ඒ තරම් සෙනගක් ඈදුම් වල වවුලන් මෙන් එල්ලී සිටිනා නිසාය. (බොහෝ දෙනා තමන් අල්ලාගෙන සිටින ඈදුම ගන්නේ නෑත ඒනමුදු එය අතාරින්නට අදහසක්ද නෑතුවා වාගේය)
පිරිමින් 4 දෙනාගේම ඔඩොක්කුවේ පොඩීවුන්ය.තාත්තලාටත් වඩ උන්ට සසර එපා වී ඈති සෙයකි.උන් ඈනුම් අරිමින් ඈග මෑලි කඩමින්,ඔලුව කසමින් වරෙක තම පියවරුන් දෙසද වරෙක ඈදුම් ගොන්නේ පීනමින් සතුටු වෙන ජනකාය දෙසද නොරිස්සුම් බෑලුම් හෙලයි.පිරිමින් 4 දෙනා තම ඔර්ලෝසු දෙස වරෙක බලමින් කිසිවක් තමන්ටම මුමුනා ගනී.උන් ඔරලෝසුව දේස බලන විට අපූරු විද්යාත්ම්ක මෙව්වා එකක් මට සිහි විය.ඔවුන්ගේ බිරින්දෑ වරුන් මේ මොහොතේ සිටිනුයේ කලු කුහරයක්(Black hole) තුලය.කලු කුහරයේ ඈති අදික ගුරුත්වය නිසා ඒ තුල කාලය යන්නේ පොලවට සාපේක්ශව ඉතා සෙමිනි(මේ බව මට කීවේ අපේ office එකේ ආතුවාය.එක ගෑන මතුවා ආ වාදයකදී අබ්යවකාශයට ගිය ඒකේ ප්‍රදාන නලුවාට වයස නොගිය අතර මිනිහාගේ දුවා පොලවේ සිටිමින් අම්බානක වයස යයි.ආතුවා එකක් ගසමින් කාලය නිර්පේක්ශ බව හා තවත් මොන්වාදෝ පුනා පුනා කියමින් මට ඔප්පු කර පෙන්වන්නට  හෑදුවද මට එය වෑඩිය තේරුනේ නම් නෑත).ඒ කියන්නේ කලුකුහරය තුල පෑයක් පොලොවේ අවුරුද්දක් පමන වේ.අවුරුදු ඈදුම් සාගරය නෑමති කලු කුහරය තුල සිටින බිරින්දෑවරුන්ට කාලය ගතවන්නේ තත්පර වලින් වුවද පඩිපෙල ලග පුටුවේවාඩි වී සිටිනා පිරිමි 4දෙනාට කාලය ගතවන්නේ පෑයගනන් වලනි. මේ අවුලට හේතුව එවෑනි කතන්දරයකි.

කව්දෝ එකෙක් ඈගේ හෑපුනු බෑවින් මගේ විදුසර ලෝකය බිදීවෑටුනෙන් හෑපුනු එකාට හිතින් සාප කරමින් එදෙසට හෑරුනු විට දකින්න ලෑබුනු දෙයින් විදුසර ලෝකයට වඩා තවත් වෑදගත් ලෝක ඈතිබව පසක්විය.ඈගේ හෑපී ඈත්තේ එකෙක් නොව නන්ගි කෙනෙකි.නන්ගි සුදුය ලස්සනය ඈගටම කෑපෙන ඈදුමය සාය කොට හිර එකකි.ඒයින් ඈගේ නිතබේත් උකුලේත් හෑඩය මනාවට කෑපී පෙනේ. ඈදසිටි blouse එකද ඈගට හිර එකක් වූ බෑවින් ඈගේ නාරි දේහය මනාව උස් පහත් වී පෙනේ. දෙකකුල් ගෑන ඉතින් කියන්න දෙයක් නෑනෙ...නන්ගිගේ කාව්යමය සුන්දරත්වය විදින කල එක වරම "මොනවද අනේ ඔය බලන්නේ,මෙන්න මේ blouse එක ලස්සනද බලන්නකෝ" කියා කවුදෝඅ පිටට තට්ටු කර කීවාය.විදුලොවින් කවිලොවට ගිය මම නෑවත පියවි ලොවට ආවෙමි."මාත් එක්ක ඉන්නකොටවත් වෙන කෙල්ලො දිහා නොබල ඉන්න බෑරිහෑටි.."පුන්චි නෝක්කඩුවකි.campus කාලේදී නම් මේවගේ සිස්දුවීම් වූකල අම්බාඅනක   කන පිරෙන්න දේශනා අහගන්නට සිදුවුවත් වරද මගේ නොව මගේ කවි සිත බවට ඈඅයට පසක් වී ඈති නිසාදෝ දේන් වෑඩිපුර අහගන්නට වන්නේ නෑත.


තවත් විය charter විය නෝහෑකි බෑවින් ඈයත් සමග පසුපසින්ම යමින් මාද ඈදුම් වල සිරි විසිතුරු නරබන්නට වීමි.ඊට පසු ඉතින් සුපුරුදු කෙලිය පටන් ගති.මට ලස්සන ඈදුම් ඈට ලස්සන නෑත ඈ කෑමති ඒවා මට හරි නෑත.ඒත් ඉතින් කෑමති වූ එකට මන් කෑමති නෑ කියා උදෑල්ල දමන්න ගියොත් තවත් මෙතන කට්ට කෑමට වන බෑවින් මාද ඈගේ තේරීමට එකග වුනෙමි. දෑන් කෑමෑත්ත ගෑන අවුලක් නෑත ඊලගට blouse එකේ මිල බෑලූ ඈය කීව්වේ අනේ මේක ලාබ වෑඩිනේ කියාය. අනේ අම්මපා අපට ගිය කලක්….ගිය අවුරුද්දේ ඔක්කෝටම කලින් price tag එක බලා අඩු මිල ඈදුම් තේරූ අපි දෑන් එය අන්තිමට බලා ,මිල අඩු නිසා ඒක ගන්නට මෑලිවෙන තරමට දියුනු වී ඈත.යහ පාලනය යටතේ රට ඉදිරියට ගොස් ඈති බවට මීට වඩා සාක්ශි කිම?

අවසානයේ සියලු සාධක වලට ගෑලපෙන පරිදි ඈදුම් කීපයක් එකත් කරගත් අපි nolimit එකෙන් පල්ලම් බසින්නට පටන් ගතිමු.ඒ අතරින් පතර අම්මලාගේ හා දූවරුන්ගේ කතාබහ ඈසේ.දුව ගත් ඈදුම දනහිසින් තව ටිකක උඩට කොට වුනා නම් වඩා හොද බව අම්ම කියයි.මීට අවුරුදු 3කට පමන කලින් නම් වුනේ මේකේ අනික් පෑත්තය.ඒත් අපි වඩා liberal වී ඈති බෑවින් දෑන් වෙන්නේ මෙහෙමය.නමුත් දෑන් යන විදිය අම්මාටත්, දූටත්, අපිටත්(ඒ කියන්නේ පාරේ යන හුදී ජන පහන් සන්වේගය ඈති කොල්ලන්ට)  හොද බෑවින් මෙහෙම යන එක හොදය.


කොහොමින් කොහොම හරි පෑය කීපය චාරිකාවකින් පසු බිල ගේවීම සදහා counter එක ලගට ඒමට අපිට හෑකිවිය.අම්ම ගහයි බෑට් එකෙන්,මේ මූ නේද?...කවුද?..පහු ගිය ටිකේ හම්බයන්ව fb එකෙන් පතුරු ගෑසූ,මුස්ලිම් කඩ වර්ජනය කරන්නට talks දුන් වීර සිනහල බවුද්ධ මල්ලි කෙනෙක් පෝලිමෙ බිල ගේවන්නට සිටී. මල්ලියා ඒ කාලේ දෙසූ talks වල්ට මන් හිතුවේ මේ දවස් වල මල්ලි සින්හල රෙදි කඩ නගා සිටුවීමේ project එකක් පටන් ගෙන ඈති කියය.උගේ හම්බයන්ට විරුද්ධ සන්ග්‍රාමය ගෑන මගේ සිත එවර දුවන්නට ගති.එක්කෝ අවුලක් නෑත අවුරුදු කාලේ කියන්නේ සියලු තරහ මරහ අමතක කරන කාලයක් නිසා මල්ලිගේ තීරනය හරි විය යුතුය....බිල ගෙවන්නට ඊලගට සිටින්නේ මම බව ඈගේ කොනිත්තීමෙන් පියවි ලොවට වෑටුනු මට ඒත්තු ගියෙන් බිල ගෙවා කඩයෙන් එලියට බෑස්සෙමු.ඉතින් nolimit පෝලිමෙන් ගෑලවුනු අපි ඊලග තරගය සදහා වෑල්ලවත්ත දේසට කට්ට අව්වේම පිය නගන්නට වීමු…

No comments:

Post a Comment