Sunday, October 13, 2019

හැම තැනම දුම(7th Epi) - නිදාගත් ගැහැණු






"තොල් වලට සායම් ඕනම ද?"

"මල් පෙතිවල පාට ගෑවේ ඇයි සියුමැලි දෙතොලේ. කොළඹ ගිහින් ඉගෙන ගත්තේ ඕවද මගේ කෙල්ලේ...." මැන්ඩි හිනා වෙමින් උත්තර දුන්නා. ඒක උත්තරයක් නොවුනත්.

"මට නම් ........හිතෙන්නේ .........තොල් වලට ඕන....... රසයක්......" මම එයාගේ තොල් අතරේ පැටලෙමින් , කැලතෙමින් කිව්වා.

"තොල් වල හොඳ සුවඳ මිස පාටක් කොහෙද , ඒවා මෙලෙක් බව තේරෙනවා මටද..." ආයේ පිළිතුරක් වෙනුවට හිස්තැන පුරවන කවිපදයක්.

"ඔව් මෙලෙක් නම් තමයි.....ඇඟිලි වලටත් දැනෙනවා." එයාගේ යටිතොල මගේ දබර ඇඟිල්ලෙන් පහලට අදිමින් මම කිව්වා.
"අනික තොල් වල සුවඳ නෙවී එන්නේ කට නොහේදුවම එන ගඳ "
"අනේ යනවා මෝඩයෝ යන්න.......ඔයා තොල් වල රස ගැන කිව්වම මතක් උනේ. ඔයා චින්තනගේ Bitter lips, තිත්ත තොල් කියවලා තියනවද?"

"මම පොත් සීන් එකේ නෑනෙ. ඔයානෙ මගේ audio book එක. ඊලඟ turn එකට ready වෙනකල් bitter lips අහමු එහෙනම්...."

"අපෝ ඒක කියන්න තරම් හිතෙන පොතක් නෙවී. ඒත් ඒකේ පිදුම තමයි මට වැදුනෙම "

"හැදූ වැඩූ අම්මාට, නිදාගත් ගැහැණුන්ට"

"hmmm.....Interesting"
"ඔයාට මතකද පරණ සිංහල movies and dramas වල මේ වගේ මොහොතක් ගෙවෙන්නේ කොහොමද කියලා." මැන්ඩි එහෙම ඇහුවම මගේ හිතේ තිර පිටපත ලියවුනා ඇස් ඉස්සරහ video එකත් මැවීගෙනම.

දර්ශන අංක 5 - හෝටල් කාමරයක් තුල:

සුදු පැහැති ඇඳ රෙද්ද අවුල් වී ඇත. සිවිලිමේ ඇති විදුලි පංකාව මද වේගයෙන් කැරකේ. මදක් පරණ වී ඇති එයින් යම් කර්කශ ශබ්ධයක් නිකුත් වේ. කොණ්ඩය විදාහල යුවතිය ඇඳ විට්ටමට හේත්තු වී දෙදණ අතර මුහුණ සඟවා ගෙන ඉකි බිඳී. සුදු පෙරවන රෙද්දකින් ඇගේ දෙපා සම්පූර්ණයෙන් ආවරණය වී ඇත. තරුණයා ඇඳේ එහා කෙලවරට වී ඉඳගෙන සිටින්නේ උඩු කය නිරුවතිනි. (යුවතියගේ උඩුකය නිරුවත් නොවන බව මතක තබා ගන්න). ඔහු කල්පනා බරිතය , අතරමං වූ ගතියක් ඇති මුත් තෘප්තිමත්ය.
"දැන් ඕකට අඬලා වැඩක් නෑනේ.අපි දෙන්නගේම කැමැත්තෙන්නේ මේක උනේ...." කියමින් ඔහු ඇඳෙන් නැගිට කාමරයේ ජනේලය අසලට ගොස් ඉන් පෙනෙන වටපිටාවේ සිරි නරඹයි.
"ඒ උනාට ඔයා අමතක කරන්න එපා මගේ වටිනාම දේ මම ඔයාට පුදපු බව.......කියන්න ඔයා මාව අමතක කරන්නේ නෑ නේද....?"
ශෝක මූඩ් music එකක් වාදනය වෙමින් ජනේලයෙන් පිටත දක්වා පෙන්වමින් එන කැමරාව හිස් අහස කුස පෙන්වමින් තත්පර කිහිපයක් රැඳේ.

දර්ශන අංක 5 නිමාව ....

මමත් මැන්ඩිත් මහ හයියෙන් හිනාවෙන්න ගත්තා. හරියට අපි දෙන්නගෙම හිතේ එකම සීන් එක play උනා වගේ.

"හැබැයි Drama සීන් ඒකේ නම් යුවතියගේ first time. So අපිට ඒක මෙතනට apply කරන්න බෑ "....මම ගුටි පාරක් කන්න බලන් කිව්වා.

"ඒ කියන්නේ මගේ පිදුම ඔයාට වටින්නේ නැද්ද අයියාහ්හ්හ්හ්.... " ගාගෙන මැන්ඩි මගේ ඇඟට පැන්නා. විහිලු පහුරු ගෑම්, සපා කෑම්, කෙනිත්තීම්, සිප ගැනීම් මැද එදා හවස් වරුවේ දෙවනි turn එක උදාවෙද්දි රත්නපුර අහස ගුගුරවමින් වැස්සක් වැටුනා. ඔව් ......අපේ ඒ පළමු සයනකතාව හෙවත් පළමු පිදුම රත්නපුරේදී සිද්ද උනා. හැම තත්පරයක් ගානෙම මතක ඇති ඒ දවසේ විශේෂම කියමන චින්තගේ පිදුම,
"නිදාගත් ගැහැණුන්ට"


හිතට සමීප වෙන ගැහැණු කියන්නේ පිරිමින්ගේ හිත්වල අගුලු අරින යතුරු. ගොඩක් වෙලාවට අපේ හිත් ඇතුලේ එහෙම අගුලු තියනවද කියලා අපි දැනගන්නෙත් මේ යතුරු හම්බුනාට පස්සේ. උන් ඒ යතුරු වලින් අපේ හිත් අගුලු ඇරං හාරං හාරං ඇතුලට ගිහිල්ලා එතෙක් නොතිබ්බ අවකාශයක් බිහිකරනවා. ඒ වෙනකල් පිරිලා කියලා හිතං හිටපු අපේ හිත්වල හැදෙන මේ අලුත් අවකාශය හෙවත් ඉඩ අපිව කලම්බනවා, ආතතියට පත්කරනවා. ඒ ඉඩ ලේසියෙන් පුරවන්න පුලුවන් ඉඩක් නෙවෙයි. පුරවන්න පුරවන්න අලුත් ආශාවල් පූදිනවා.සමහරක් ඒවා මානසික වෙද්දි සමහර ඒවා ශාරීරික වෙනවා. ඉතින් ජීවිතේටවත් වචන තුන හතරක් ගලපලා හරියකට වාක්‍යක් නොලියපු උන් කවි ලියන්න ගන්නවා, සින්දු අහන්න ගන්නවා, පොත් කියවන්න ගන්නවා, කතා බහ කරන විදිය අඳින පලඳින වෙනස් කරගන්නවා, කවදාවත් නොකාපු තැන් වලින් කන්න ගන්නවා, තම තමන්ගේ ශරීර වල නොදැකපු මුන නොගැසුනු ප්‍රදේශ වල රස හොයාගන්නවා, ඇඳන් වල පොලු ගැලවෙනකල් අලුත් අලුත් ඉරියව් අත් හදා බලනවා.

කොහොමත් ආදරයකින් මෙහා නවත්තං ඉන්න පුලුවන් ගෑණු ඇසුරක් කියන්නේ ලෝකේ තියන වටිනාම අත්දැකීමක්. ඒ ලැබෙන අත්දැකීම් වල ගැඹුර, වටිනාකම, මුන ගැහෙන ප්‍රදේශ සහ ලස්සන එක්කෙනාගෙන් එක්කෙනාට වෙනස්. හැබැයි ඒ නිදහස් මානුෂික සම්බන්ධය ආදරය කියන රාමුව ඇතුලට වැටිච්ච ගමන් අර තිබ්බ වටින කම, ගැඹුරුබව, බුද්ධිමය බව නැතිවෙලා පට්ට ගොං තැනකට එනවා. එතනින් එහාට තියෙන්නේ කෑවද බිව්වද අහන එක, කොහේද ඉන්නේ මොනවද අරන්නේ අහන එක, call එක waiting උනේ ඇයි කියන එකට මරාගන්න එක, එකිනෙකාගේ password ඉල්ලං හොර අල්ලන එක , දවසට කී පාරක් ආදරේ කිව්වද කියන එක, බඳින්නේ කවදද කියන සැකය වගේ දේවල්. කලින් තිබ්බ විචාර බුද්ධියෙන් යුතු නිදහස සහ අවබෝධය එතන නෑ. ආදරය කියන ඉර පන්නන්න කලින් හිටපු බුද්ධිමත් ගැහැනිය ඒ ඉර පැන්නුවට පස්සේ හම්බෙන්නේ නෑ. ඒ ගැන තිබ්බ දෙගිඩියාව සහ වික්ෂිප්ත භාවය නිසාම වෙන්න ඕන පෝරුව පෙනි පෙනිම මගේ මගුල කැඩිලා ගියේ. තිත්ත තොල් තවම කියවලා නැතත් කියවන්න ආසාවක් නැතත්, ආදර රැහැන අසලම දැවටි දැවටි ගෙල පටලවා නොගත් ගැහැනු , නිදාගත් ගැහැණු කියන්නේ හැබෑවටම පිදුමක්,.....පුදුම පිදුමක්.

1 comment: