Tuesday, August 29, 2017

මගේ මූණත් TV එකේ පෙනුනද සෑර් ?








සුනිල් පෙරේරාගේ "නෝනෙ මගෙ සුදු නෝනේ" තාලයට ගායන කර මහත් පල ලබාගන්න

නෝනෙ මගෙ සුදු නෝනේ- අලි වැඩේ මෙමට උනේ....//
මීටිම දිගට ඇදුනා ඒකයි මම පමා උනේ

අන්න, ඔබෙ පරණ පොත - මම එය කියවා ඇත.....//
තමාගේ බිරිඳට ඔය බොරු කියනා එකයි කැත

ඔයාට මතක  නැද්ද - මගේ නෑ කිසි වැරැද්ද //
අද මම යනවා කියපු - මීටිම ගැන මතක නැද්ද

මීටිං කතා කියා අප රවටන්න එපා...//
සුමනාගේ ගෙට රිංගලා ආපහු මෙහි එන්න එපා 


සුමනා මොකට කර මතක්
සභාවේ මංත්‍රී කෙනෙක් මං
පක්ෂය ගොඩදාන්න
මාධ්‍ය හමු තියන්න
ලොක්කා සමග ගියා මං

අමතක කොහේ වෙන්නද 
ගමටම කිව්වනෙ මම 
ඇසිලින්, තඩි කමලා
ජොසපින්, කොට සිරියා
හැමෝම TV එක ලඟ

මීඩියා කාරයෝ ගොඩයි
මේසේ මයික් මහ ගොඩයි
ලොක්කා මැද හිටියා
වටේට අපි හිටියා
හැමෝවම පෙනුනා නේද

ඔවු ඔවු හොඳටම පෙනුනා
ලොක්ක මැද ඉඳගෙන උන්නා
වටේට උන්නු එවුන්
පස්සේ හිටපු එවුන්
පෙනුනේ නෑනෙ හරියට

තට්ට සෝමයයි
ඇල ලඟ කිඹුල් ධර්මයයි
නාකි රත්නයයි
බඩ ලොකු මහතුන් අයියයි
මැද හිටි ලොක්කයි
වටේට ලේකම් රොත්තයි
කොට විමලෙටයි මටයි
හම්බුනෙ අන්තිම පුටුවයි

ඔයා කියන්නේ
අන්තිම පුටුවද දුන්නේ
ඔයාල එක්කන් යන්නේ
මුල් පුටු දෙනවා කියලනේ
ඔයා කියන්නේ
අන්තිම පුටුවද දුන්නේ
ඔයාල එක්කන් යන්නේ
මුල් පුටු දෙනවා කියලනේ


අපගේ ලොක්කා
ඔය ටික මුලදිම කිව්වා
පොඩි කැමරාවෙන් 
හැමෝම නොපෙනේ කියලා
අවුරුදු විසිදෙකෙ කොල්ලා
ඌ මහ වල් පන්ඩිතයා
හැමෝම ගන්න බෑ කියා
ඌ ගත් කටටම කිව්වා

ගෑනි බලනවා
ගෙදර ලමයි බලනවා
ඇසිලිනුත් බලනවා
ඇගේ ලේලි බලනවා
තමුසේ නෑ TV එකේ
අපි පච වෙනවා
ආපු එවුන් පුකෙන්
හිනා තල තල යනවා....



1 comment: